Chat in ligna WhatsApp!

Chì ci hè a causa di a fuga d'oliu di u roller di pista di bulldozer?

Chì ci hè a causa di a fuga d'oliu di u roller di pista di bulldozer?

Chì ci hè a causa di a fuga d'oliu di u roller di pista di bulldozer?

pista roller-002

Uroller di pistahè unu di i parti principali purtata di u miccanisimu di marchjing machini custruzzioni, chì hà altu esigenze nant'à u so capacità dannu anti-fatigue.A vita di serviziu di u roller di pista hè diventata un indicatore chjave per misurà u livellu di cuncepimentu è di fabricazione di "quattru roti è una cintura".Allora chì hè a causa di a fuga d'oliu di a rota di supportu di bulldozer?

U ghjudiziu preliminariu di a fuga d'oliu di a rota di supportu di bulldozer hà i seguenti 4 motivi:

Unu hè chì a dimensione o a rugosità di a superficia di l'asse, u bushing, è u sediu di l'assi ùn hè micca qualificatu, risultatu in un usura anormali di l'assi è di l'asse, di u sediu di l'assi è di u bushing quandu a rota di supportu hè travagliatu, furmendu una grande quantità di polvere di metallu, chì lubricate l'internu di u corpu di a rota L'oliu hè contaminatu, facendu chì a polvera metallica chì entra in a superficia di sigillatura di l'anellu di sigillatura flottante porta a superficia di sigillatura di u sigellu di l'oliu flottante à fallimentu.

U sicondu hè chì a forza di u corpu di a rota è u sediu di l'arbulu hè insufficiente, facendu chì l'anellu di guarnizione flottante internu sia deformatu per via di l'estrusione, facendu chì l'anellu di gomma di sigillatura flottante sia torciatu è misplaced, risultatu in u fallimentu di u sigillo flottante. anellu.

pista roller-003

U terzu hè chì u tipu d'oliu lubricating hè sceltu in modu improperly, chì ùn pò micca risponde à i requisiti di temperatura ambiente currispundenti.Un film d'oliu efficace ùn pò micca esse furmatu à l'internu di u corpu di a rota, facendu chì l'oliu lubricante si scalda, facendu chì l'anellu di gomma di sigillatura d'oliu flottante invechja rapidamente è perde a so elasticità, è a capacità di sigillatura hè ridutta.

Quartu, u disignu di a dimensione di u cumpunente di l'anellu di sigillatura flottante è a scanalatura di sigillatura flottante hè irragionevule o a durezza di l'anellu di gomma di sigillatura flottante ùn hè micca qualificata, risultatu in una pressione eccessiva o bassa nantu à a superficia di sigillatura, risultatu in a fallimentu di furmà un film d'oliu. nantu à a superficia cumuni di l'anellu di sigillo flottante, è pruvucannu u sigillo à falla.

Ci hè parechje ragioni per a fuga d'oliu di i rulli di supportu di bulldozer: u sigillu d'oliu flottante ùn hè micca qualificatu;a manica di l'arbulu di u produttu ùn hè micca abbastanza tonda;u gloss di l'arbulu di supportu ùn hè micca abbastanza;l'oliu di gear ùn hè micca standard;Tutti i prublemi di sopra pruvucarà a fuga d'oliu da i rulli.Dunque, per assicurà un megliu usu di i rulli bulldozer, avemu bisognu di fà un bonu travagliu in l'ispezione è u mantenimentu di ogni ghjornu.


Tempu di Postu: Dec-02-2022