Chat in ligna WhatsApp!

A struttura di basa di l'escavatore

A struttura di basa di l'escavatore

A struttura di basa di l'escavatore hè divisa in:

1. Parte sottucarru;

2. Parte di u corpu;

3. Parti di u dispusitivu di travagliu.

微信图片_20220623143739

 Dispositivu di travagliu:

-boom, bastone, bucket, cilindru idraulicu, biella, pin, pipeline.

 

Parti di u corpu

-motore, pompa principale di ammortizzatore, valvola principale, cabina, meccanismo di rotazione, cuscinetto di rotazione, giunto di rotazione, turntable, tank d'oliu idraulicu, tank di carburante, circuitu d'oliu di cuntrollu, cumpunenti elettrici, contrappesu.

 Parte di u chassis - tela di pista, pista, folle, roller, idler, drive finale, dispositivu di tensione.

 parte di u corpu

Motore - a surgente di a putenza di a macchina, cunverta l'energia termica generata da a combustione di carburante in energia meccanica per mezu di u mecanismu di biela di cunnessione di l'albero motore.

 A pompa principale hè cunnessa à u volante di u mutore per mezu di un ammortizzatore, è cunverta l'energia meccanica di u volante in un flussu d'oliu d'alta pressione, vale à dì energia idraulica.

Valvula principale

- divide l'output d'oliu d'alta pressione da a pompa principale secondu i bisogni di l'azzione di u dispusitivu di travagliu, in modu di realizà diverse operazioni di u dispusitivu di travagliu.

 Meccanisimu di slewing - hè cumpostu di un mutore di slewing è un mecanismu di decelerazione di slewing, chì si mette cù u cuscinettu slewing per compie l'azzione di slewing di a macchina in ogni angulu.

002

Contrappesu

- Fate u centru di gravità di a macchina u più vicinu pussibule à u centru di rotazione di a carrozzeria di a vittura per assicurà a stabilità dinamica di a carrozzeria di a vittura, riduce a resistenza di rotazione di u cuscinettu di rotazione, è ottene una rotazione rapida è stabile.

003

Articulazione rotativa di centru

- quandu a macchina gira in ogni direzzione, u flussu d'oliu idraulicu di a parte superiore di u corpu hè furnitu continuamente à u mutore di viaghju in a parte inferiore di u corpu attraversu u canali d'oliu rotanti internu, è ogni canali d'oliu in l'articulazione rotativa hè antiusura. Bon rendimentu è sigilli resistenti à alta pressione sò separati.

004

Cab

– L'internu hè dotatu di joysticks, interruttori elettrici, pannelli di monitoraghju, climatizzatori è radiu, etc. U sediu di u cunduttore pò esse aghjustatu secondu i bisogni di l'operatore.

Sistema di cuntrollu elettricu

Cuntrolla cumminata di a pompa principale è di u mutore per ottene a cungruenza di a putenza è u risparmiu di carburante

Aumentu di putenza rapida

Selezzione di u modu di travagliu

u modu di toccu

Modu di downshift automaticu

Scelta di a velocità di caminata

Funzione di frenu swing

Funzione automatica di prevenzione di riscaldamentu è di surriscaldamentu di u mutore

005

 

Parti di u dispusitivu di travagliu

007

 Cilindru di boom

- dui cilindri sò stallati da i dui lati di u boom per aghjustà l'altezza di scavà è a prufundità di scavà di l'operazione di a macchina per mezu di u so muvimentu telescopicu.

 

cilindru di bastone

- Installatu nantu à a parti suprana di u boom, per mezu di u so muvimentu telescopicu per rializà u muvimentu di fronte è posteriore di u bastone (avantbracciu), per realizà l'escavazione o scaricamentu di u bastone.

 

Cilindru d'oliu di bucket

- installatu nantu à a parti suprana di u bastone (avantbracciu), attraversu u so muvimentu telescòpicu, l'operazione di scavazione di bucket è scaricamentu sò realizati.

Tuttu u dispusitivu di travagliu hà bisognu di passà l'azzione cumpostu di ogni dispusitivu di travagliu in u prucessu di funziunamentu, in modu di realizà megliu u funziunamentu di u funziunamentu veloce, di risparmiu di tempu è d'alta efficienza.

 

Parti di u trenu

006

Frame di pista (X frame) -

a parte strutturale principale di a parte di u chassis, cullighendu u cinturione di quattru roti di a parte di marchjà, sustene u corpu di a vittura in modu fluidu è rializendu a marcia di a macchina.

 

Rollers

- Supporta è distribuisce u pesu di a macchina in modu uniforme nantu à e piste in terra.

 

Rulli di sustegnu

- tene u crawler superiore rotativu in modu chì l'interu crawler pò rotà lisamente.

 

scarpa da pista

- distribuisce uniformemente u pesu di a macchina nantu à a terra è capisce chì a macchina cammina per a so propria rotazione;aumentà l'area di cuntattu cù a terra pò riduce a pressione specifica di a terra, perchè a macchina pò marchjà nantu à a terra molle, cum'è i paludi è u travagliu;sicondu i bisogni, l'utilizatori ponu sceglie di allargà i scarpi di pista o allargà a pista.

 

Rota folle

-cunnessu cù u cilindru di tensione è a molla di tensione per stringe a pista è rende a tensione di a pista adatta;Quandu u fronte di a pista hè influenzatu da a forza esterna, a forza di l'impattu hè trasmessa à a primavera di tensione attraversu a rota di guida per u buffering.Impedisce i danni à a pista.

 

Drive finale

- cumpresu u mutore di viaghju è u mecanismu di decelerazione di viaghju, cum'è a rota motrice per furnisce u putere à a macchina per viaghjà, cunvertisce l'energia idraulica in energia meccanica attraversu u mutore di viaghju, rallentà attraversu u mecanismu di decelerazione di l'ingranaggio, aumenta u torque, è guidà a pista per rotà. da u pignone per realizà a macchina.marchjà

 

 


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022