Chat in ligna WhatsApp!

Parlendu di e caratteristiche di u travagliu di l'escavatore

Parlendu di e caratteristiche di u travagliu di l'escavatore

E caratteristiche di u travagliu di l'escavatore

微信图片_20221115115346
U funziunamentu di l'escavatore idraulicu hè assai cumplicatu, spessu principia, accelera, invierte, frena, cambia assai di carica, usura è impattu, è quandu travaglia in u campu,

a temperatura di l'ambienti è a situazione geografica cambianu assai, accumpagnati da i bisogni di custruzzione muderni,

A nostra sucietà produce principalmente cumpunenti di chassis di escavatore, cum'è: Roller Inferiore,Roller Carrier (Roller Superiore), Idler,Loose Link,Roller Inferiore,Pignone,Pista d'Acciaio,

Top Roller,Track Chain,Track Group,Track Link,Track Pad,Track Shoe,if you are interesting our productct,pls contact with me(hongda04@qzhdm.com)

riassuntu di l'escavatore I requisiti da risponde sò i seguenti:

(1) Assicurà chì u boom di l'escavatore, u bucket, etc. pò agisce indipindentamente, è à u stessu tempu cooperate cù l'altri per fà un travagliu multi-azzione.
(2) L'azzione di u dispusitivu di travagliu è a rotazione di u turntable pò micca solu fà un muvimentu indipendente, ma ancu pruduce un muvimentu cumpostu per migliurà a capacità di travagliu di l'escavatore.
(3) U dispusitivu di guida di caminari di l'escavatore crawler hè guidatu separatamente da a manca è à a diritta, è pò travaglià in modu flessibile, indipendente è affidabile in termini di slewing, walking and drive.
(4) Fate ogni azzione di l'escavatore indipendente, è u cambiamentu di velocità deve esse precisa.
(5) U travagliu di l'escavatore deve esse sicuru è affidabile, è a capacità di prutezzione di sopracarga di ogni cumpunente deve esse forte;

pezzi di carro di escavatore-007
U sistema idraulicu di l'escavatore deve fà:
(1) Hà una alta efficienza di trasmissione, rende cunsumu bassu di carburante, altu tassu d'utilizazione, è pò furnisce una grande forza motrice;
(2) I cumpunenti in generale è e parti chjave anu abbastanza affidabilità sottu à l'effetti di grandi cambiamenti in a temperatura ambientale è a situazione geografica, vibrazioni frequenti è forze d'impattu grande.
(3) Coolers affidabili, portatili è resistenti à i scossa per cuntrullà u valore caloricu tutale di u sistema.Hè necessariu chì a temperatura di l'oliu idraulicu ùn deve micca più di 60 gradi è l'aumentu di a temperatura ùn deve esse più di 45 gradi quandu u mutore principalu cuntinueghja à travaglià.
(4) Siccomu l'ambiente di travagliu di l'escavatore hà assai polvera è altre merchenzie arrubati, a contaminazione hè seriu è hè faciule per esse ristretta.Per quessa, u funziunamentu di sigillatura di u sistema idraulicu deve esse bonu, è a praticabilità di ogni cumpunente deve esse forte, a prova di polvera è affidabile, è l'oliu idraulicu pò esse mantenutu pulitu.
(5) U cuntrollu proporzionale elettro-idraulicu hè aduttatu per realizà u cuntrollu remotu o urdinatore.Puderà automaticamente detectà i prublemi di u sistema, risolve in u tempu, è assicurà l'efficienza di u travagliu.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022