Chat in ligna WhatsApp!

Quanzhou Jinjia 2020-parte di u sotterru

Quanzhou Jinjia 2020-parte di u sotterru

In u 2018, Quanzhou Jinjia Machinery Co., Ltd hè stata fundata.

Jinjia Machinery hè una sucietà cummerciale per l'esportazione è l'impurtazione di i Carrozzi di Sotterrane, Escavatori, Sottocarri Bulldozer, Sottocarri Cingolati, Sottocarri Cingolati in Acciaio e Sottocarri di Gomma.

Jinjia Machinery hè una sucietà filiale di Quanzhou Hongda Machinery Co., Ltd, u fabricatore prufessiunale di pezzi di sottocarru per bulldozers è escavatori dapoi u 1990, cù u nostru centru di produzzione di casting, forging and machinering.

QUANZHOU-JINJIA-20202

1. Parts Undercarriage avemu furnitu à u mercatu OEM è aftermarket.
I nostri prudutti principali implicanu l'Assemblea di Sottocarro, Catene di cingoli / Assemblea di maglie di cingoli, Rulli di cingoli / Rulli inferiori / Rulli inferiori, Rulli superiori / Rulli trasportatori / Rulli superiori, Rulli di rinvio / Rulli di rinvio / Assemblea di cingoli, Pignoni di guida / Denti di pignone / Segmenti, Link split , Sigelli di pista, scarpe di pista, regolatore di pista idraulicu, molle di rinculo, bulloni è dadi di pista, etc.

Soluzione persunalizata per i pezzi di carro:
Cù ingegneri prufessiunali è sperimentati, pudemu persunalizà e parti di u trenu è di u trenu secondu disegni, campioni o solu un requisitu o cuncettu da i clienti.Grazie à facilità avanzate è squadra dedicata, i nostri pezzi risponderanu à e vostre aspettative è esigenze di dimensione, qualità, affidabilità è consegna puntuale.

2. I principali mercati sò stati esportati.
-Europa: UK, Paesi Bassi, Germania, Svezia, Norvegia, Francia, Ungheria, Russia
- America di u Nordu: USA, Canada
-Sudamerica : Brasile, Argentina, Cile, Culumbia
-Asia: Russia, Corea, India, Malasia, Singapore, Tailanda, Indonesia, Myanmar, Vietnam
-Australia, Mediu Oriente è altri paesi in u mondu.

3.Top qualità è prezzu Competitive.
Cù a nostra propria fabbrica di casting, forgiatura è machining, pudemu avè i migliori cuntrolli di qualità di costu.Allora pls esse assicurati chì pudete uttene da noi prudutti d'alta qualità cù prezzi competitivi.

4. Wide gamma di Products
I pezzi di trenu chì avemu furnitu à CATERPILLAR, KOMATSU, HITACHI, CASE, VOLVO, KOBELCO, HYUNDAI, DOOSAN, DAEWOO, JCB, JOHN DEERE, YANMAR, KUBOTA, SUMITOMO, TAKEUCHI, YUCHAI, SHANTUI, etc.


Tempu di post: 28-May-2020