Chat in ligna WhatsApp!

Pruprietà di u Roller Bottom Excavator

Pruprietà di u Roller Bottom Excavator

roller di pista

Mun fustu :Material hè 50Mn d'acciaio strutturale di carbone di alta qualità, cun cuntenutu C chì varieghja da 0,48 à 0,56%, cuntenutu Si chì varieghja da 0,17 à 0,37%, cuntenutu Mn chì varieghja da 0,7 à 1,0%, cuntenutu S chì varieghja da menu di 0,035%, cuntenutu P chì varieghja. da menu di 0,035%, è cuntenutu Cr chì varieghja da menu di 0,25 à 0,30%, cuntenutu Ni chì varieghja da menu di 0,30%, è cuntenutu Cu chì varieghja da menu di 0,25%. À mezu à elli, Mn hè un elementu impurtante in azzaru lega, chì pò migliurà a duttilità è a plasticità di u materiale, assicura una robustezza sufficiente è una resistenza à l'usura.Dopu u trattamentu termale, l'acciaio 50Mn hà una alta resistenza è durezza, una penetrazione eccellente, una strata di indurimentu profondu, è una fine perlita texture, è una bona prestazione meccanica.

I standard di cuncepimentu per l'arburettu principale necessitanu una prufundità di 2 à 7 mm di strata di indurimentu è una durezza di tempera di 50 à 62 HRC.

corpu :Per migliurà a resistenza à l'usuratroller di rack's corpu, materiale hè 40Mn2 alliage azzaru strutturale, cun cuntenutu C chì varieghja da 0,37 à 0,44%, cuntenutu Si chì varieghja da 0,17 à 0,37%, cuntenutu Mn chì varieghja da 1,4 à 1,8%, cuntenutu P chì varieghja da menu di 0,030%, è cuntenutu S chì varieghja. da menu di 0,030%.

U rullu di fonduU corpu hè modellatu cù un processu di forgiatura. Dopu à u modellu, u corpu di a rota ruvida hè temperatu per ottene una durezza di 26-32HRC per mantene una alta forza, plasticità, tenacità è prestazioni meccaniche in generale in u corpu di a rota.A superficia di u corpu di a rota hè sottumessu à trattamentu di quenching per aumentà a durezza è a resistenza à l'usura di a superficia di a rota di supportu. A durezza di a rottura hè 50-58HRC, cù una prufundità di 6-12mm.Questu risultatu in una similarità basica trà a durezza di a superficia di a ferrovia è a durezza di l'articulazione di a catena (48-58HRC).

Sigillu:A dimensione è a rugosità di a superficiaO-ringdeve esse coherente cù i bisogni di u disignu. A superficia di l'accoppiamentu deve esse arrotondata, è ùn deve esse una pulita di ogni burrs è bordi sharp.

Gomma di guarnizione flottante è O-anelludeve esse sceltu da gomma butilica d'alta qualità. U diamitru internu, a dimensione di u filu, l'elasticità, a durezza (Shore), è a finitura di a superficia deve esse tutte e norme.Prima di l'assemblea, tutti l'articuli sopra deve esse inspeccionati è qualificati in cunfurmità cù i normi sopra prima di a stallazione.

Gap :U spaziu trà l'asse principale di l'asse è u cuscinettu di u hub nantu à urullucorpu deve esse 0,2-0,4 mm.When rotating, ùn deve esse micca bluccatuprublemaè una bona prestazione di sigillatura, senza fuga d'oliu.

Lubrication :L'oliu di cuscinetti in upista rollur deve esse injected usendu una pompa d'oliu. Quandu hè necessariu, a viscosità di l'oliu lubrificante pò esse aumentata in modu adattatu.Prima di injecting l'oliu di cuscinetti, u lubricante obsolet deve esse drenatu.Allora, u novu lubrificante deve esse aghjuntu à u pirtusu di l'oliu finu à chì l'oliu scorri.Quandu si injecting l'oliu lubricating, a vite di u cappucciu di u hub deve esse sguassatu, è l'estremità di l'oliu di l'oliu deve esse pressatu contr'à a spalla in u canali di l'oliu.


Tempu di Postu: Apr-05-2023