Chat in ligna WhatsApp!

Parti di u carro di l'escavatore cingolatu - Metudu di sustituzione IDLER

Parti di u carro di l'escavatore cingolatu - Metudu di sustituzione IDLER

Idler-002

L'IDLER hè una parte impurtante di u sistema di caminari di machini di custruzzione à grande scala cum'è escavatori.Hè stallatu nantu à a pista per guidà a pista.A so funzione principale hè di guidà l'avvolgimentu currettu di a pista.Aghjustate a tensione di a pista, cusì a rota di guida ùn hè micca solu a rota di guida di a pista, ma ancu u tensore in u tensore.

 

Cumu rimpiazzà a rota di guida di l'escavatore:

DSC_0743

  1. Eliminate u cinturione crawler di l'escavatore prima.

Eliminate una valvula unidirezionale à u nipple di grassu, liberate u burro à l'internu, spinghje a rota di guida cù un bucket, fate a pista più liberata pussibule, è sguassate u pin di pista se l'escavatore utilizatu hè sottu à 150 S'ellu hè più di 150. 150, aduprate un bucket per chjappà a pista.Ricurdativi di caccià a sola valve, altrimente serà difficiule di sguassà a pista, per ùn esse micca installatu.

 

2. Installa IDLER.

a stallazione IDLER hè u listessu cum'è u metudu generale di installazione di rota.Aduprate un jack per sustene l'escavatore, è dopu aduprate un cacciavite per unscrew i viti.Dopu avè sguassatu, installate roti novi è applicà l'oliu lubrificante per compie a stallazione.

Aduprate una pistola di grassu per inject u burro in u cilindru di grassu attraversu a bocca di grassu, fate chì u pistone si stende per spinghje a molla di tensione, è move a rota di guida à a manca per rinfurzà a pista.A molla di tensione hà un colpu adattatu.Quandu a forza di tensione hè troppu grande, a molla hè cumpressa Agisce cum'è un buffer;dopu chì a tensione eccessiva sparisce, a molla cumpressa spinge a rota di guida à a so pusizione originale.

Questu pò assicurà u sliding longu u quadru di a pista per cambià a distanza di e rotule, assicurà u disassemblamentu è l'assemblea di a pista, riduce l'impattu di u prucessu di caminari, è evite u deraillement di a catena ferroviaria.A causa di danni à l'assemblea di a rota di guida hè principalmente dovuta à una mala lubricazione di l'arburu di a rota di guida.

The above is the replacement method of the excavator undercarriage parts for the IDLER, I hope it will be helpful to everyone. If you want to know more about excavator accessories, you can pay attention to our company website: www.qzhdm.com or email me(Email: hongda04@qzhdm.com),thanks  a lot


Tempu di Postu: Dec-01-2022