Chat in ligna WhatsApp!

BAUMA GERMANIA 2019 - Produttore di parti di carri

BAUMA GERMANIA 2019 - Produttore di parti di carri

Bauma Germania 2019

Durante l'8-14 d'aprile di u 2019, Quanzhou Jinjia Machinery Co., Ltd.anu assistitu per 7 ghjorni à a 32th Munich Bauma Fair in Germania (Bauma Germany 2019).Bauma Fair hè a mostra più grande è prufessiunale in u mondu, per a machina di custruzzione, l'ingegneria, i veiculi è l'equipaggiu, è e parti è cumpunenti cunnessi.

À a fiera, avemu esibitu una gamma completa di i nostri prudutti, cumprese i cerchi di pignoni, idles, rulli di pista, rulli di trasportu, catene è ligami di pista, scarpi di pista è altre parti di carri di trainu di crawler.Ci hà attrautu assai clienti prufessiunali à a cabina, in particulare nantu à e parti di gomma, gru crawler è bulldozer.È cù l'alta qualità è u costu competitivu, avemu avutu una alta accettazione da i nostri clienti.Avemu ancu scontru parechji i nostri vechji clienti à u spettaculu.Era veramente una bona chance per ottene una cooperazione ulteriore nantu à e parti di l'undercarriage.Avemu avutu un grande successu in a fiera, induve avemu guadagnatu assai affari è clienti potenziali in u mondu.

Infine, grazie per tutti i clienti è i partenarii di cuuperazione chì anu datu un grande sustegnu à u sviluppu di a cumpagnia Quanzhou Jinjia Machinery.Prumettimu a migliione constante di i nostri prudutti è servizii, per risponde à e diverse esigenze di u mercatu.Semu quì in ogni mumentu s'è vo avete qualchì dumanda.

sBAUMA-GERMANY 2019 --pezzi-carru

Ci si vede à BAUMA 2022 in Germania!

Vi mustraremu un MEGLIO PARTI DI SOTTARRUGGIO JINJIA!

Nota: Bauma da esse postponed à u vaghjimu 2022. Questu hè u risultatu di parechje discussioni trà Messe München è i rapprisentanti di l'industria superiore è ancu u Cunsigliu Advisory.A nova data hè u 24-30 ottobre di u 2022.

Inizialmente, u bauma duverà esse tenutu da u 4 à u 10 d'aprile di u 2022. Malgradu a pandemia, a risposta di l'industria è u livellu di riservazione era assai altu.Tuttavia, in numerose discussioni cù i clienti, ci era una ricunniscenza crescente chì a data d'aprile implicava troppu incertezze in vista di a pandemia globale.L'opinione prevalente era chì hè attualmente difficiuli di valutà se u viaghju in u mondu sanu, chì hè cruciale per u successu di a fiera, serà largamente senza ostaculi di novu in un annu.

In particulare, l'espositori glubale, chì aspettanu i clienti di tuttu u mondu per assistisce à bauma è facenu investimenti currispundenu altu in a custruzzione di stand, a logistica è a capacità di l'alberghi, favurivanu un posponimentu.Anu vistu u benefiziu decisivu di a fiera, vale à dì per riunisce tutta l'industria è per esse un centru per tutti i mercati, cum'è periculu se a data d'aprile era aderita.


Tempu di post: 17-May-2019