Chat in ligna WhatsApp!

Benvenuti à Jinjia machinery stand CTT Expo 2023 Mosco

Benvenuti à Jinjia machinery stand CTT Expo 2023 Mosco

rullu traspurtadore

CTT Expo 2023 - fiera di cumerciu principali per l'equipaggiu di custruzzione è tecnulugia micca solu in Russia è CIS, ma ancu in tutta l'Europa di l'Est.A storia di 20 anni di l'avvenimentu cunfirma u so statutu unica di piattaforma di cumunicazione.U spettaculu inspira l'innuvazione è serve u sviluppu di l'industria di a custruzione.

Ogni annu CTT Expo riunisce attori di u mercatu di custruzzione, equipaghji speciali è cummirciali, machini è veiculi, pezzi di ricambio è serviziu, è ancu sviluppatori di tecnulugii è suluzioni innovatori per a machina di custruzzione in Crocus Expo - unu di i più grandi è muderni fieri di u mondu. .A larga reta di partenarii lucali è internaziunali chì hè stata custruita durante a storia di a fiera permette di sviluppà è creà un prugramma di cummerciale forte è formati speciali per a participazione ancu.

JINJIA Machinery hè u fabricatore prufessiunale per i pezzi di sottocarru cù una fabbrica di colata, una fabbrica di forgiatura è una fabbrica di machning dapoi u 1990. Producemu in particulare rulli di trasportu, rulli di pista, rim di pignone, assi di collegamento di pista, scarpi di pista, etc.

Assistemu à CTT 2023 Mosco u maghju.U nostru numeru di stand hèSala 14 F-2.Siate un cordiale benvenutu à u nostru stand è avete una bona conversazione.


Tempu di Postu: Apr-15-2023