Chat in ligna WhatsApp!

Chì sò l'effetti di l'usura eccessiva di u gruppu di segmenti di sprocket bulldozer?

Chì sò l'effetti di l'usura eccessiva di u gruppu di segmenti di sprocket bulldozer?

U gruppu di carriage di bulldozer crawler porta tuttu u pesu di u bulldozer è hè rispunsevule per a funzione di guida di u bulldozer.A forma principale di dannu hè l'usura, chì hè cuncentrata in e seguenti parti di cuntattu: u gruppu di u segmentu di sprocket è a superficia esterna di u pin di pista è u bushing di a pista: l'asse di l'idler è a superficia di a ferrovia di a ligame di a pista;u roller di pista è a superficia di a ferrovia di a ligame di a pista;roller traspurtadore è superficia ferroviaria di ligame di pista;pin di pista è superficia di cuntattu di u bushing track;scarpa pista è terra, etc.

1. Wear di u gruppu di segmentu di sprocket

L'usura di u segmentu di u sprocket si trova spessu à a radica di i denti, i fianchi frontali è posteriori, i fianchi left and right, è a cima di i denti di u sprocket segment.L'usura si trova nantu à a parte frontale di i denti di u segmentu di u sprocket quandu u bulldozer viaghja in avanti è i denti di u segmentu di u sprocket tenenu u pin di pista è i bushings di pista;à u cuntrariu, quandu u bulldozer viaghja in daretu, l'usura si trova nantu à a parte posteriore di i denti di u segmentu di sprocket.Quandu a pista hè troppu solta, a pista hè sbilanciata, è i denti di u segmentu di u sprocket impactanu u latu di u ligame di a catena, chì pruvucarà l'usura à u latu di i denti di u segmentu di u sprocket.
Una altra forma di usura nantu à u segmentu di sprocket hè u top wear.L'usura superiore si trova quandu u segmentu di a pista è di u sprocket sò imballati cù materiale viscosu è l'ingaghjamentu di u segmentu di u sprocket cù u pin di pista è u bushing di a pista hè alteratu.Quandu u bulldozer viaghja in avanti, una impressione hè fatta nantu à l'apice di u spinu di i denti nantu à u latu di l'azzione di u segmentu di u pignone è u latu di u pin di pista è di u bushing di pista.

2. L'usura di a pista

In u sistema di parti di u sottucarru di a pista secca (in uppusizione à a pista lubricata è a pista sigillata), a pista ùn hè micca lubrificata, chì provoca l'usura trà u pin di pista è u bushing di a pista per via di u muvimentu relative durante u prucessu di travagliu.L'usura trà i pins è u bushing in a pista hè inevitabbile è normale, ma questa usura allungarà u pitch di a pista è rende a pista troppu grande.Se sta cundizione d'usura cuntinueghja, a pista si moverà lateralmente, chì pruvucarà l'usura di l'idler, u roller di pista, u roller di trasportu, u segmentu di sprocket è altri cumpunenti, è ancu aggrava l'usura di u pin è di u bushing.

L'usura di a pista hè ancu manifestata in a riduzzione di l'altezza di a pista per via di u cuntattu trà a scarpa di pista è a terra, è l'altitudine di u ligame di a pista causata da u cuntattu trà a superficia di a pista di a pista di a pista è l'idler, pista. rullu è rullu carrier di riduzzione.Quandu i scarpi di pista sò severamente purtati, a forza di trazione di u bulldozer serà persa.

Per l'usura di u mecanismu di viaghju crawler, ponu esse pigliate e seguenti misure:

1. Sè l'undercarriage crawler di u bulldozer hè ovviamente purtatu in una prima tappa, l'operazione deve esse firmata immediatamente, è a coincidenza di u centru di l'idler, segmentu sprocket, roller track, track shoes, track catene è a linea centrale longitudinale di u u quadru di u sottucarru deve esse verificatu;

2. Per allargà a vita di serviziu, i rulli di pista di fronte è posteriore ponu esse scambiati, ma a pusizione originale di i rulli singuli è bilaterali nantu à u quadru di u sottucarru deve esse mantene invariata;

3. Dopu à i parti di u undercarriage sò purtati à u limitu di usu, i idlers, rollers pista, rulli, gruppu di segmentu sprocket, spine, è rails catena pò esse riparatu o rimpiazzatu da a surfacing welding;

4. Per a situazione chì u pitch di a catena di a pista diventa più longa per via di l'usura, pò esse rimediatu invertendu a seccione di pista o rimpiazzà a nova seccione di pista.


Tempu di Postu: Apr-07-2022