Chat in ligna WhatsApp!

Guerra Russia-Ucraina!I prezzi di l'acciaio scendenu ?

Guerra Russia-Ucraina!I prezzi di l'acciaio scendenu ?

parti di u trainu
1.Factors Affecting Prices Steel

Biden hà urdinatu a distribuzione di e truppe!L'Ucraina entra in u statu d'emergenza, l'ambasciata russa hè evacuata!

In a prima ora di u 24, u presidente ucrainu Volodymyr Zelensky hà firmatu un ordine chì ricumandemu chì a Verkhovna Rada (parlamentu ucrainu) appruva un statu d'urgenza di 30 ghjorni à partesi da 0:00 u 24 di ferraghju. è hà avutu pocu tempu per piantà quellu passu.Ci sò sempre opportunità per a diplomazia, è e Nazioni Unite duveranu agisce avà.

L'opinione di l'analista: Appena a nutizia hè ghjunta, i mercati europei è americani s'immergenu rapidamente, è l'indice DAX tedescu, chì era cresciutu di più di 1%, hè prestu prestu verde.Affettatu da questu, u mercatu di futuri neri hè ancu generalmente diminuitu, è a forza principale di rebar hè cascata a più.In cunsiderà u fattore di aversione à u risicu, u sentimentu bearish in u mercatu hè altu, è u nùmeru di ordini di vendita hè aumentatu in un cortu periudu di tempu, risultatu in una rapida caduta di i prezzi, chì à u turnu hè benefica per l'acciaio à cortu termine. prezzi.

Dui dipartimenti parlanu di u minerale di ferru : alta attenzione, punizioni severi !

Sicondu a nutizia da a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma u 23 di ferraghju, in risposta à a recente stabilità generale di l'offerta è a dumanda di u mercatu di u minerale di ferru, l'inventariu di u portu hà cuntinuatu à cresce à un altu di parechji anni, ma u prezzu hè aumentatu bruscamente. .L'associu è alcune imprese portuali anu tenutu una riunione speciale per studià u travagliu cunnessu, cum'è accurtà assai u periodu di almacenamentu gratuitu di minerale di ferru per l'imprese di cummerciale, aumentendu u costu di l'accaparramentu portu, prevene l'accumulazione eccessiva, ecc. imprese di cummerciu di minerale per liberà l'inventariu eccessivu è ristabilisce u più prestu pussibule à un livellu raghjone.
Puntu di vista di l'analista: Siccomu u prezzu hè troppu altu, è a dumanda ùn hà micca scontru l'aspettattivi, u minerale di ferru hè torna torna u focu di u paese.Hè previstu chì i prezzi di u minerale di ferru pò usher in un piccu puliticu, cù un upside limitatu, chì serà negativu per i prezzi di l'acciaio.

A pruduzzione di l'azzaru crudu hè stata liberata à a mità di ferraghju, è a pruduzzione hè cascata di mese à mese

U 24 di ferraghju, à a mità di ferraghju, statistiche chjave imprese di ferru è azzaru pruduciutu un totale di 18,989 milioni di tunnellati di azzaru crudu, 16,8358 milioni di tunnellati di ghisa, è 18,0902 milioni di tunnellati di azzaru.Frà elli, a pruduzzione di ogni ghjornu di l'azzaru crudu era 1,8989 milioni di tunnellate, 1,28% da u mese precedente;a pruduzzione di ogni ghjornu di ghisa era 1,6836 milioni di tunnillati, calata 2,09% da u mese precedente;a pruduzzione di ogni ghjornu di l'azzaru era di 1,809 milioni di tunnellate, in calata di 0,06% da u mese precedente.L'inventariu di l'azzaru era 16,9035 milioni di tunnellate, un aumentu di 49,500 tunnellate o 0,29% annantu à i deci ghjorni precedenti;una diminuzione di 643.800 tunnellate o 3,67% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu.
Pare di l'analista: Ancu l'inventarii di l'azzaru anu aumentatu da i primi deci ghjorni, sò sempre à un livellu bassu annu annu, chì indica chì a dumanda hè megliu cà u listessu periodu di l'annu passatu.A diminuzione di a pruduzzione di l'azzaru crudu è a riduzzione di l'offerta di materie prime di l'acciaio ponu aumentà i prezzi di a materia prima, spinghje cusì i prezzi di l'acciaio.

2. Prezzi di u mercatu
I prezzi di l'acciaio sò cascati principarmenti in u 24
17 di i 24 mercati di rebar cadutu da 10-50, è u prezzu mediu di 20mmHRB400E era 4.892 yuan/ton, in calata di 21 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente;
Trà i 24 mercati di bobina calda, 12 hè cascatu da 10-30, è u prezzu mediu di 4,75 bobina laminata calda era 5.012 yuan/ton, in calata di 6 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente;
Nove di i 23 mercati di piastra media è pisanti sò cascati da 10-20, è u prezzu mediu di 14-20mm di piastra media cumuna era 5.173 yuan/ton, in calata di 6 yuan/ton da u ghjornu di cummerciale precedente.

U 24, 17 acciaieri aghjustavanu i so prezzi, di i quali: 10 sò stati calati, chì rapprisentanu 58,9%, è a gamma di regulazione di u prezzu era 10-70 yuan / ton..

Futures Steel hà apertu più altu è più bassu nantu à u 24, falendu in generale
Oghje, i futuri di filu principalu cascanu 138 à 4637, una diminuzione di 2,89%;a bobina calda principale hè cascata 95 à 4804, una diminuzione di 1,94%;u carbone di coke principale hè cascatu 12,5 à 2635, una diminuzione di 0,47%;u coke principale hè cascatu 23 à 3391,5, una diminuzione di 0,67%;U minerale di ferru principale s'arrizzò 3 per chjude à 703, o 0,43%.
Previsione di u prezzu di l'acciaio:
L'offerta è a dumanda: Dopu à l'annu, l'infrastruttura continuarà à sviluppà, è l'enfasi di l'immubiliare hè sempre nantu à l'abitazioni assequibili.A dumanda serà liberata in modu stabile, chì beneficerà i prezzi di l'azzaru à longu andà.
In termini di pulitica: A pulitica hè sempre basata nantu à a pulitica monetaria libera, è u rapportu di pagamentu di pagamentu hè statu ridutta in parechji lochi.Per destock megliu è aiutà à u ritornu di fondi, hà ancu guidà a dumanda à longu andà.
In termini di costu: Affettatu da u cuntrollu statale di u minerale di ferru è di altre materie prime, hà cuminciatu à falà da una scogliera a fine d'ieri, è oghje i dui dipartimenti mettenu pressione nantu à u minerale di ferru di novu, a stanza di migliione hè limitata, è u prezzu. di u minerale di ferru in u cortu è mediu termine pò falà, chì vi prufittà più.I prezzi di l'acciaio à cortu termine di l'aria.
Inoltre, u deterioramentu di a situazione in Ucraina è Russia, chì à u turnu hà affettatu u mercatu di capitali per favurizà i prudutti finanziarii di salvezza, u sentimentu di vendita curta in u mercatu di futuri era altu, chì anu più pressione nantu à i prezzi di l'azzaru à cortu termine. è era negativu per i prezzi di l'acciaio.
Per quessa, i prezzi di l'azzaru cadunu principarmenti.


The steel price affects much on the cost of undercarriage parts, JINJIA MACHINERY, more than 30 years of professional design, production and exporting the crawler undercarriage parts, including the bottom rollers, upper rollers, sprockets/segment group, idlers, track chains, track adjusters, etc. We will accompany you during this tough time and support you the best as always. Come to us freely. honda01@qzhdm.com


Tempu di Postu: Feb-26-2022