Chat in ligna WhatsApp!

Mantenimentu di e Parti di Carru per Escavatori

Mantenimentu di e Parti di Carru per Escavatori

Pudete spessu intesu l'operatori di l'escavatore chì dicenu chì i rulli filtranu l'oliu, u sprocket hè rottu, u funziunamentu di u trenu hè debule, u trenu hè appiccicatu quandu u travagliu, è a tenuta di u gruppu di pista crawler hè inconsistente, è questi sò tutti ligati à u mantenimentu di i quattru roti di l'escavatore !Per chì l'escavatore marchjà liscia è veloce, u mantenimentu di e parti di l'undercarriage hè a chjave!
01 Track Roller
Evite l'imbulighjate
Duranti u travagliu, pruvate d'evità chì i rulli sò immersi in acqua fangosa per un bellu pezzu.Dopu chì u travagliu hè finitu ogni ghjornu, u crawler unilaterale deve esse sustinutu, è u mutore di caminari deve esse guidatu per scuzzulate a terra, a ghiaia è altri detriti nantu à u crawler;
Mantene a secca

In a custruzzione di l'invernu, u roller di pista deve esse guardatu seccu, perchè ci hè un segellu flottante trà a cunchiglia esterna di u roller di pista è u fustu.S'ellu ci hè acqua, si formarà ghjacciu di notte.Quandu l'escavatore hè spustatu u ghjornu dopu, u cuntattu trà u sigillo è u ghjacciu serà bluccatu.I graffi causanu perdite d'oliu;
Evite danni

U dannu di i rulli di fondu pruvucarà parechji fallimenti, cum'è a deviazione di caminari, a debulezza di caminari è cusì.

Evite i danni di u rollu di fondu

02 Carrier Roller

Evite danni
U rullu traspurtadore hè situatu sopra à u quadru X, è a so funzione hè di mantene u muvimentu lineale di a catena di a pista.Se u roller di trasportu hè dannatu, u rail di a catena di pista ùn serà micca capaci di mantene una linea recta.

Mantene pulita;ùn immergete in acqua fangosa

U rullu traspurtadore hè una iniezione una volta di l'oliu lubrificante.Se ci hè una fuga d'oliu, pò esse rimpiazzata solu cù una nova.Duranti u travagliu, pruvate d'evità chì u roller sia immersa in l'acqua fangosa per un bellu pezzu.Troppa terra è ghiaia s'accumulanu chì impediscenu a rotazione di u rullu trasportatore.
""

Mantene u rullu di trasportatore pulito è micca imbullatu in acqua fangosa
03 Gruppu Idler

U Gruppu Idler hè situatu in u fronte di u quadru X, chì hè custituitu da l'idler è a molla di tensione installata in u quadru X.
Mantene a direzzione avanti

In u prucessu di u funziunamentu è di caminari, mantene l'idler in fronte, chì pò evità l'usura anormale di a catena ferroviaria, è a molla di tensione pò ancu assorbe l'impattu purtatu da a superficia stradale durante u travagliu è riduce l'usura.

Mantene a direzzione di frenu avanti

04 Sprocket Drive

Mantene u Drive Sprocket daretu à u X-frame

U sprocket di guida hè situatu à a parte posteriore di u quadru X, perchè hè direttamente fissatu nantu à u quadru X è ùn hà micca funzione di assorbimentu di scossa.Se u sprocket di guida viaghja in fronte, ùn hà micca solu pruvucà un usu anormali à u sprocket di guida è a catena di a pista, ma ancu influenza negativamente u quadru X.U quadru X pò avè prublemi cum'è cracking precoce.

Pulite i Track Pads regularmente

A piastra protettiva di u mutore di caminari pò prutege u mutore.À u listessu tempu, un pocu di terra è ghiaia seranu intrudutti in u spaziu internu, chì purtarà u pipa d'oliu di u mutore di caminari.L'acqua in a tarra corroderà e articuli di u pipa di l'oliu, cusì a piastra protettiva deve esse aperta regularmente.Pulite a terra interna.

Pulite i Track Pads regularmente

05 GROUP TRACK

U gruppu di traccia di crawler hè principalmente cumpostu di scarpi di traccia è catene di traccia, è i scarpi di traccia sò divisi in pad di traccia standard è pad di traccia di estensione.I pads di traccia standard sò usati per e cundizioni di terra, è i pads di traccia di estensione sò usati per e cundizioni umidi.

Claire Gravel
U vestitu nantu à i scarpi di pista hè u più seriu in a minera.Quandu caminava, a ghiaia si mette in qualchì volta in u spaziu trà i dui scarpi.Quandu vene in cuntattu cù u tarrenu, i dui scarpi seranu spressu, è i scarpi di pista facianu facilmente.A deformazione è a caminata longa pruvucarà ancu prublemi di cracking à i bulloni di i scarpi di pista.

Evite di strincà a pista

A catena di pista hè in cuntattu cù u sprocket di guida è hè guidata da u sprocket per rotà.A tensione eccessiva di a pista pruvucarà l'usura precoce di a catena di a pista, u pignone di guida è a puleggia folle.

Evite di strincà a pista

06 Bulloni

Mantene i Bolts

Verificate se i bulloni di e parti di scorrimentu di u crawler sò allentati (u pin / bushing, u pattino, u roller, u folle).S'ellu hè scioltu, per piacè riferite u manuale d'istruzzioni per rinfurzà u torque.

Mantene i Bolts

07 u Metudu di Pulizia di Sedimenti

Ispezione ogni ghjornu prima di u travagliu: cunfirmà a rotazione di a rota di u trasportatore è u rullu;

Pulizia dopu u travagliu di ogni ghjornu, pulisce a terra, u sedimentu, u polu minerale è l'altri annessi chì si fermanu à u corpu di caminari inferjuri.

Metudu di pulizia di sedimenti

(1) Sollevate u crawler unilaterale, suspendelu in l'aria è fatelo in rallentamentu per scuzzulate l'attache;

(2) Pulisce direttamente u sedimentu, a ghiaia, a polvere minerale è l'altri annessi accumulati à u sprocket di trascinamentu, u rullu è l'unità finale;

(3) Sciacqua direttamente sedimenti, ghiaia, polvere minerale è altri attache cù l'acqua.


Tempu di post: 29-mar-2022