Chat in ligna WhatsApp!

U ghjornu internaziunale di a donna in JINJIA MACHINERY

U ghjornu internaziunale di a donna in JINJIA MACHINERY

A Ghjurnata Internaziunale di a Donna (IWD in breve), cunnisciuta ancu com'è "Giornata Internaziunale di a Donna", "8 di marzu" è "8 di marzu di a donna".Hè un festival stabilitu l'8 di marzu di ogni annu per celebrà i cuntributi impurtanti di e donne è i grandi rializazioni in i campi ecunomichi, pulitichi è suciali.

L'enfasi di a celebrazione varieghja da regione à regione, da una celebrazione generale di rispettu, apprezzamentu è amore per e donne à una celebrazione di e rializazioni economiche, politiche è suciale di e donne.Dapoi u festivale hà iniziatu cum'è un avvenimentu puliticu iniziatu da feministi sucialisti, u festivale hè mischju cù e culture di parechji paesi, soprattuttu in i paesi sucialisti.

In dicembre di u 1949, u Cunsigliu di l'Affari di u Guvernu di u Guvernu Populare Centrale di a Cina hà designatu l'8 di marzu ogni annu cum'è u ghjornu internaziunale di a donna.Sicondu l'Articulu 3 di e Festività Naziunale è e Misure Commemorative Day Holiday (Ordine di u Cunsigliu Statale N ° 270) promulgate da u Cunsigliu Statale di Cina: u ghjornu di a donna (8 di marzu) hè un ghjornu di vacanze è commemorative per certi citadini, è e donne anu una festa. .longu tempu.

Dapoi l'Annu Internaziunale di a Donna in u 1975, e Nazioni Unite anu realizatu attività per celebrà u ghjornu Internaziunale di a Donna l'8 di marzu ogni annu."L'8 di marzu" U ghjornu internaziunale di a donna hè diventatu un ghjornu commemorativu di e Nazioni Unite.Certi pirsuni portanu nastri viole per celebrà u ghjornu.

Scopu di l'attività

Ogni ghjornu Internaziunale di a Donna l'8 di marzu, l'urganisazioni di e donne è l'attivisti feministi in diversi paesi s'impegnanu à spinghje i diritti di e donne in agende impurtanti in u campu di i diritti umani naziunali, regiunale è internaziunali, è ricurdà i punti cecu internaziunali o naziunali di genere nantu à i prublemi di e donne.Incuragiscenu è urganizeghjanu e donne per sparte e so sperienze persunali, discutennu a pornografia, a cura di i zitelli, u fastidiu sessuale, u stupri, a viulenza domestica (cum'è a picchiata di a moglia, l'abusu di i zitelli), è urgenu à alcuni siti web impurtanti di u guvernu à fà un rapportu nantu à e cundizioni di vita è di travagliu di e donne.documenti, è piglià a formulazione di pulitiche pertinenti.

In Cina, à a vigilia di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna l'8 di marzu, a Federazione All-China Women's hà lanciatu attività di selezzione cum'è "Pacesetter Naziunale di Bandiera Rossa di l'8 di Marzu" è "Collective Bandiera Rossa di l'8 di Marzu Naziunale" per ricunnosce i successi di e donne cinesi.[39]I criteri di selezzione includenu:

1. Red-minded è pienu di energia;2. In a pruduzzione industriale è agricula, in u benessivu di a vita cullettiva è i servizii suciali, è in tutti i fronti di a custruzzione sucialista, facenu assai innuvazione tecnologica è rivoluzione tecnologica, è migliurà continuamente a produtividade di u travagliu è l'efficienza di u travagliu.3. Quelli chì strive à migliurà u so livellu culturale, studià dura è studià a scienza;4. Quelli chì sò bè ​​​​per unisce e masse è esercite u spiritu di cuuperazione cumunista.

Qualchidunu chì cumpone una di e cundizioni sopra è hà fattu rializazioni eccezziunali in u cumpletu di i piani di produzzione o di travagliu pò esse chjamatu pruduttori naziunali avanzati, travagliadori avanzati o fabbriche cullettive avanzate.

Tema annuale di a Nazioni Unite di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna

ANNU

TEMA

1996

Celebrendu u passatu, pianificà u futuru

1997

E donne à a tavola di a pace

1998

E donne è i diritti umani

1999

U mondu senza viulenza contr'à e donne

2000

Donne unite per a pace

2001

Women and Peace: Women Managing Conflicts

2002

Donne Afghane oghje: Realità è Opportunità

2003

Uguaglianza di Genere è Obiettivi di Sviluppu di u Millenniu

2004

Donne è HIV/AIDS

2005

Uguaglianza di Gender Beyond 2005;Custruì un futuru più sicuru

2006

E donne in a decisione

2007

Finisce l'impunità per a viulenza contr'à e donne è e donne

2008

Investisce in donne è ragazze

2009

E donne è l'omi uniti per finisce a viulenza contr'à e donne è e donne

2010

Equal Rights, Equal Opportunities: Progress for All

2011

Uguali Accessu à l'Educazione, a Formazione è a Scienza è a Tecnulugia: Percorsu per u travagliu decentu per e donne

2012

Empower Women rurale, finisce a miseria è a fame

2013

Una Promessa hè una Promessa: U tempu d'azzione per finisce a viulenza contr'à e donne

2014

L'ugualità per e donne hè u prugressu per tutti

2015

Empowering Women, Empowering Humanity: Imagine it!

2016

Pianeta 50-50 per u 2030: Avanzate per l'ugualità di genere

2017

E donne in u mondu cambiante di u travagliu: u pianeta 50-50 da u 2030

2018

U tempu hè avà: Attivisti rurali è urbani chì trasformanu a vita di e donne

2019

Pensate uguali, custruite intelligente, innuvà per u cambiamentu

2020

Sò Generazione Uguaglianza: Realizà i diritti di e donne

2021

E donne in dirigenza: Ottene un futuru uguale in un mondu COVID-19

2022

Uguaglianza di Genere oghje per un dumani sustenibile

 

JINJIA MACHINERY, pigliate ancu u ghjornu per ringrazià tutti i boni sforzi di e donne JINJIA nantu à u travagliu è i rializazioni.
parti di u trainu
JINJIA MACHINERY, more than 30 years of professional design, production and exporting the crawler undercarriage parts, including the bottom rollers, upper rollers, sprockets/segment group, idlers, track chains, track adjusters, etc. We will accompany you during this tough time and support you the best as always. Come to us freely. honda01@qzhdm.com.


Tempu di post: 12-mar-2022