Chat in ligna WhatsApp!

Cumu risolve u prublema di usura di u roller di pista di u bulldozer

Cumu risolve u prublema di usura di u roller di pista di u bulldozer

Jinjia Machinery (Dapoi u 1990), avemu specializatu in a fabricazione di cuscinetti per cumpunenti di chassis di escavatore. Eccu i nostri prudutti principali, cum'è IDLERS, ROLLERS, SPROCKETS, TRACK LINK ASSY, cum'è mostra.

sottocarru

Track Roller hè utilizatu per sustene u pesu, è hè ancu unu di i quattru roti di machini di custruzzione, cusì l'impurtanza di a rota di sustegnu hè evidenti.Siccomu a guida à longu andà di u bulldozer inevitabbilmente pruvucarà l'usura di a rota di supportu, allora per Cumu piglià misure currette per risolve u prublema di usura di rulli bulldozer?

U roller di pista di bulldozer hè unu di i "quattru roti è una cintura".I quattru roti in i "quattru roti è una cintura" si riferiscenu à u Sprocket, Idler wheel, track roller, carrier Roller, è a cintura si riferisce à a pista.Sò direttamente ligati à u funziunamentu di u travagliu è u rendiment di caminari di u bulldozer, è u so pesu è u costu di fabricazione cuntenenu un quartu di u costu di fabricazione di u bulldozer.

I principali parti di usura di i rulli, i sprockets di supportu è i folli sò flange è grooves.In cundizioni nurmali, sti parti sò purtati per via di u cuntattu cù i junci di a pista, è in generale l'usura di manca è destra sò relativamente uniformi.In u statu anormali, l'usura di un latu hè generalmente seriu, chì hè u fenomenu chjamatu "rogna di ferrovia".Analizà currettamente e cause di l'usura di i rulli di bulldozer è piglià misure appropritate pò allungà a so vita di serviziu.
A suluzione à u prublema di usura di a rota di supportu di bulldozer:

U primu metudu hè di cambià l'angulu di a cavità di u sediu di l'anellu di sigillatura flottante in a tappa finale da l'uriginale 15 ° à 10 °, in modu di aumentà a superficia di cuntattu trà u coperchio finale è l'O-ring, è impediscenu u rotazione relative di l'O-ring è a cavità di u sediu, cusì chì l'O-ring U sigillo trà l'anellu, a tappa finale è u corpu di a rota hè più affidabile.

U sicondu metudu hè di aumentà a dimensione di a cavità di u sediu di l'anellu di sigillatura flottante furmatu da u corpu di a rota è a tappa finale per riduce a pressione è a resistenza di attritu di a superficia di cuntattu di ogni paru di anelli di sigillatura flottante, riducendu cusì u valore caloricu. di l'attrito di cuntattu di l'anelli di tenuta flottante.

DSC_0728

U terzu mètudu hè di aumentà u diametru di a cintura di a rota di supportu di bulldozer per aumentà u voluminu di a camera d'oliu à a cintura di a rota per assicurà a lubricazione suffirenzi.Aumentendu a distanza di a cavità di u sediu, u spaziu di almacenamentu di l'oliu in l'anellu di guarnizione flottante hè aumentatu per assicurà chì l'oliu lubrificante pò rinfrescà efficacemente l'anellu di guarnizione flottante.Un groove d'oliu hè fattu nantu à u muru internu di a manica di ramu per fà a superficia di cuntattu cù l'arburu di a rota cumplettamente lubricata;à u listessu tempu, un pirtusore d'oliu hè perforatu nantu à u muru internu di a rota per assicurà chì l'oliu lubrificante pò circulà.

 

I rulli di pista di u bulldozer portanu a massa è a carica operativa di u bulldozer stessu, è l'attributi di i rulli di pista sò un standard impurtante per misurà a so qualità.Capisce è maestru di u metudu di mantenimentu currettu per l'usura di i rulli bulldozer pò assicurà un megliu usu di i rulli bulldozer.Per evità di affettà l'usu generale, u prublema di usura di a rota di supportu di bulldozer deve esse risolta immediatamente.


Tempu di Postu: Dec-08-2022