Chat in ligna WhatsApp!

Cumu sò forgiati i rulli di cingoli di alta qualità per finitrici?

Cumu sò forgiati i rulli di cingoli di alta qualità per finitrici?

A struttura di u rullu di fondu hè principarmenti divisa in u corpu di a rota, l'arbulu di a rota di supportu, a manica di l'arbulu, u sigillamentu di l'oliu flottante è a tappa finale.

15231542

Per fà un roller di pista d'alta qualità dipende principalmente da u rendiment di u so azzaru.U materiale di u corpu di rulli hè in generale 50Mn, 40Mn2, (MN: sinonimu di l'elementu manganese).U prucessu di fabricazione hè divisu in casting o forgiatura, machining, è dopu trattamentu termale.Dopu chì a superficia di a rota hè spenta A durezza righjunghji HRC55 ~ 58 per aumentà a resistenza à l'usura di a superficia di a rota.
I requisiti di precisione di machining di i rulli di supportu sò relativamente alti.In generale, e macchine utensili CNC sò necessarie per a machinazione per risponde à i requisiti.
Ci sò più materiali di 40Mn2, è a durezza righjunghji circa HRC52.

ROLLER (5)

ROLLER (2) ROLLER (3)ROLLER (4)ROLLER (1)
A cosa deve esse attentu durante u funziunamentu di u roller paver?

1. Duranti u funziunamentu di u paver, a distanza viaghjata à tempu ùn deve esse troppu longa, è a vitezza ùn deve esse troppu veloce;i roti di supportu generà una temperatura alta durante a guida rapida à longu andà, è l'oliu lubricating s'hè scappatu per via di diluzione.Causa danni à i roti di sustegnu.Una volta chì un rullu si trova à esse dannatu, deve esse rimpiazzatu in u tempu, altrimente i rulli adiacenti seranu ancu accelerati u usu per via di una forza eccessiva.Quandu si rimpiazzanu i rulli di supportu, a cundizione d'usura deve esse cunsiderata.Se u gradu di usu hè chjuca, pò esse rimpiazzatu solu, altrimenti tutti deve esse rimpiazzati, per ùn accelerà l'usura di u novu roller di sustituzione.

2. Perchè u screed nantu à u paver hè troppu pisanti, u centru di gravità di tutta a macchina hè sviatu, cusì i rulli posteriori di u paver portanu a forza più grande durante u prucessu di travagliu, chì hè faciule da dannu, è u paver pò esse. dannatu s'ellu hè dannatu.Quandu caminava, u screed scenderà è falà, chì pruvucarà a strada di pavimentazione per esse ondulata, chì affetta direttamente a liscia di a strada.

Problemi inclini à i rulli di pavimentazione:

1. Usura di u corpu Roller.U mutivu di sta situazione hè chì l'azzaru utilizatu ùn hè micca qualificatu o a durezza di u materiale durante u trattamentu termale hè bassa, è a resistenza à l'usura manca.

2. Fuga d'oliu.L'arbulu di a rota di cuscinettu hè in rotazione constantemente attraversu a manica di l'arburu, è u corpu di a rota deve esse lubricatu per rende liscia, ma se l'anellu di sigillatura ùn hè micca bonu, hè faciule per causà fuga d'oliu, in modu chì l'arbulu è a manica di l'arbulu. sò faciuli di portà quandu ùn sò micca lisci.U pruduttu furmatu ùn pò micca esse cessatu di utilizà.

Ci hè parechje ragiuni per u spill di petroliu?
1. Sigillo oliu flottante Unqualified

2. A roundness di a manica di u pruduttu ùn hè micca abbastanza

3. Gloss insufficiente di fulcrum

4. L'oliu di gear ùn hè micca standard

5. U prublema di machining tolleranze dimensionale, etc., pruvucarà a fuga d'oliu in i rulli

JINJIA MACHINERY hè una impresa di punta di grande scala in macchinari di l'ingegneria cù una larga gamma di parti di sottocarru nantu à rulli inferiori, rulli superiori, pignoni, catene folli è piste è scarpi di pista è bona reputazione da u 1990.


Tempu di pubblicazione: 23-oct-2021