Chat in ligna WhatsApp!

Migliore qualità FL4 TRACK GROUP per i pezzi di sottocarro

Migliore qualità FL4 TRACK GROUP per i pezzi di sottocarro

Migliore qualità FL4 TRACK GROUP per i pezzi di sottocarro

QUANZHOU JINJIA MACHINERY hè un fornitore di punta in pezzi di carro di a macchina di custruzzione.Fornemu una varietà di cumpunenti di Undercarriage cumpresi Undercarriage Track Shoe Assy / Track group, Track Link, Track Roller, Top Track Roller, Front Idler, Drive Sprocket.Ajustatore di traccia.

a nostra catena di pista hà una alta durezza di a superficia, una prufundità indurita in profondità, una più grande resistenza à l'usura è una vita di usura più longa.
QUANZHOU JINJIA MACHINERY fabrica ancu pezzi di Undercarriage per FL4, recentemente a dumanda hè in crescita assai.Dui cuntenituri sò assemblati è seranu pronti à spedinu à i nostri stimati clienti.

Per un gruppu di traccia, a qualità di a ligame di traccia hè veramente impurtante.
Allora, cumu identificà a qualità di a catena di a catena?
Trè metudi per identificà a qualità di e catene di machini di custruzzione A catena hè un cumpunente di trasmissione impurtante.Se a so qualità ùn hè micca abbastanza bona, a catena pò esse rotta quandu hè in usu, risultatu in a sospensjoni suciale.Dunque, quandu sceglite una catena, duvete paragunà cù cura è sceglie prudutti di qualità superiore.Catena raschiata
1. A qualità di a catena pò esse distinta da l'aspettu Dipende soprattuttu da s'ellu a catena hè deformata, ci sò cracke, ruggine è altri prublemi, in più, s'ellu i pins, rulli, è e parti di l'articulazione sò nurmali, s'ellu ci hè. deformazioni loose, wear cracks, etc. , Ci hè dinù à verificà s'è a catena vi farà altri soni quandu in usu, o mostra cundizioni anormali vibration, è à assicurà chì a catena hà una bona cundizione liscia.
2. Misurà accuratamente a lunghezza di a catena Prima di misurà, deve esse sbulicata è pulita, è poi a catena per esse misurata hè impannillata intornu à i dui sprockets per pudè avè un sustegnu megliu.Durante a misurazione, una certa carica deve esse piazzata nantu à a catena d'acciaio inox per permette à a catena per avè una bona tensione.U tempu quandu a catena hè aduprata in u sprocket deve assicurà chì ci hè una bona cooperazione dentale.A distanza di u centru hè misurata.
3. Misurà l'allungamentu di a catena Per risolve a liberazione nantu à a catena, hè necessariu applicà una certa tensione di tira à a catena per piantà a misurazione.Per assicurà chì i risultati di a misurazione anu menu errore, a misurazione deve esse fermata in una pusizione adattata secondu a situazione attuale, è dopu a lunghezza di l'estensione deve esse estrema.Catena A scelta di una catena d'alta qualità assicura u funziunamentu cuntinuu di l'equipaggiu meccanicu, svolge in modu efficace un rolu di trasmissione, è prumove u sviluppu stabile di a vita di u cunsumadore.FL4 GROUP TRACK

 


Tempu di Postu: Dec-16-2021